دل نوشته6

حس من و تو

 خدایا کمکم کن

خدای مهربونم....همدمم...کمکم کن...مث همه ی وقتایی که بودنتو کنارم حس میکنم...

خدای من :فقط تو می دونی تو دلم چی میگذره...کمکم کن تا همه ی بدی هامو جبران کنم...

همه ی اون روزایی که فراموشت کردم و برای جبران اومدم پیشت و بازهم خطا کردم...

وقتی یادم میاد که چقدر دلتو شکستم از خودم متنفر میشم...

میدونم خیلـــــــــــی بدم

باورکن نمیخوام بد باشم ... گذشته رو که یادم میاد اون روزایی که از یادت غفلت کردم...

وای خداجونم ... من چه کردم با دلت؟؟!!

شرمندتم خدا ... ببخشم

محبوبم : خواهش میکنم منو به حال خودم رها نکن

*الهی العفو*

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,ساعت19:9توسط علی و مریم | |